Ny matta

Skön lördag, bara jag och Johanna hemma. Har segat på här inne i värmen. Det är väldigt kallt ute, typ -30. 😱
Men en liten promenad har jag varit på, och med rätt kläder så gick det bra, visserligen med astma på köpet... Mina luftrör tål verkligen inte den här kalla luften! 
En liten shoppingtur blev det också idag, med Janna och mamma. Fyndade en ny matta till vardagsrummet och lade ut den gamla på Facebook. Hoppas köparen hämtar den i helgen! :)
Nu får vi hoppas på varmare vindar, för jag måste ju nyttja mitt årskort på Dundret, så jag inte köpt det i onödan... Har bara varit tre gånger hittills! Och dessutom var en av de gångerna helt gratis för alla, så mitt årskort var totalt onödigt den kvällen, så det räknas ju inte, eller..? ;)


Linn
2014-01-26 @ 11:42:36

Snyggt! Å färgglatt! :) vart fyndade du den?

Svar: Tack Linn!
Den är köpt på mattbutiken i Gällivare. :)
Sara




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0