Goda grannar

27 grader varmt ute visade termometern när jag skuttade till sängs. Ute strålar solen fortfarande, och här ligger jag, i sängen i ett mörklagt rum med levande ljus och några tidningar. Inte hade det ju varit fel att sitta på verandan och läsa, men jag är så trött så ögonen snart slår igen, och då är det ju ganska skönt att vara på plats i sängen..
Ikväll var jag riktigt modig och gjorde något jag verkligen avskydde! Jag promenerade över till grannen och frågade om dom ville vara så vänlig att ta in sin hund när mina barn har sovtid. Jag kände mig som en elak ragata och hade nervösa svettningar.. Men jag har förberett mig hela dagen så det var skönt att få det gjort. Ja, en sån mes är jag. Som är rädd för att gå till grannen! Och nu efteråt så var det ju inge hemskt! Så trevlig grannfru, så jag avslutade mitt "klagande" med att bjuda på kaffe när hon har lust att kila över till mig. :)

Härliga Livet
2013-05-31 @ 09:22:48
URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com

Ja varför är man så mesig ibland. Tror vi tjejer är rädda för att bli ovänner. Män dom säger precis vad dom vill sen är det över.
Ha en skön helg.
Kram Pernilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0