Försommar, ljusa kvällar och skällande hundar..

Alltså det är så himla härligt med den här solen som strålar över Gällivare nu! Man kan ju nästan inte tro det är sant, sån här försommar är man ju inte bortskämd med. Morgonkaffet utomhus, varma kvällar på verandan efter jobbet... peppar peppar... Svårt att komma iväg på träning, men än har jag inte gett upp. Och när man väl tagit sig dit, så ångrar man sig inte. Kul och skönt efteråt. Idag var det zumba med Simon på schemat.
Men allt är inte sol, träning, glädje och rosablommigt... som det lätt kan verka som när man bloggar..
Just nu är jag måttligt irriterad på yttre omständigheter som totalt förstör sömnen för den här familjen! Grrrr, vet inte vad jag ska göra, jag vet bara att det smärtar i någons öron just nu, att sömnen blir förstörd och stressen ökar!
Törs man gå och klaga??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0