Lite häst, lite husvagn, lite kaffe..

Har tappat inspirationen för att blogga... Men försöker mig på några rader iallafall. Nu är jag och flickorna i Byske, medan Micke är hemma för att jobba i helgen. Kom hit igårkväll, somnade sent så barnen sover än = en lugn och skön kaffestund för mamman.. :)
Har blivit mycket bilkörande sist tiden, i och med säsongsplats samt så har hästen blivit sjuk och fått sig en åktur till kliniken i Boden på onsdagen. Vad hästen lider av är väl inte helt klart, men vi har haft våra misstankar som veterinären delade med oss. Men igår började vi tveka ändå, då jag pratat med gamla hovslagaren, samt att jag tycker det är nåt som inte stämmer. Avvaktar några dagar i väntan på vår hovslagare som säkerligen kan ge oss svaren. Duktigare häst får man då leta efter, hon har imponerat på mig stort i veckan.
Blev även lite impad av mig och min familj, kan jag tillägga. :D Nog om häst, har ju som valt att inte skriva så mycket om det i bloggen, är ju ingen hästblogg, men nu kunde jag inte hålla mig längre, haha.
Nu vaknar campingen och hör jag rätt så är syskonbarnen på intågande i vårt förtält. Kanske dags att väcka mina tjejer! Glad midsommar!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0