Efter regn kommer solsken...

...frågan är bara hur länge det ska ta..
Vaknade upp i husvagnen till ljudet av smattrande regn på taket. Igår, midsommarafton, var det inte heller nå toppenväder. Inget regn dock, men kallt och grått. Men kul var det ändå. :) Grillade och åt gott med Janna och Linda plus familjer. Rodde ihop en tårta tillsammans med barnen, så efterrätt blev det också. Äldsta dottern har hemlängtan och yngsta dottern har inte hemlängtan. Jag får snart hemlängtan om vädret håller i sig.
Nu ska jag ta kaffekopp nr 2, värma mig i närheten av gasolkaminen och invänta solen. Idag vill jag promenera och titta när barnen hoppar i luftkuddeland, cyklar i BMX-banan och badar om det vill sig riktigt väl.

Margat
2013-07-28 @ 21:35:02

Låter mysigt med smatterregn på husistaket. :-)

Saknar ju din braiga blogg...hoppas på en nytändning till hösten och att den blir full av dina intressanta betraktelser och vardagshistorier. :-D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0