Behöver sommarlov NU!

Barnen är programmerade för sommarlov! Det är som att deras kroppar är inställda på sovmorgon denna vecka, som alla skolår tidigare har varit första sommarlovsveckan.
Jag får inte upp dom i tid på morgonen. Kanske beror det på att det blivit lite dygnsvändning i Byske.. Jaja, nu är det bara 2 tidiga morgnar kvar, för en av dom, och ingen tidig morgon kvar för den andra. 2 olika skolor, 2 olika sätt att avsluta terminen på och 2 olika kyrkor att lyssna på sommarsångerna i..
Nu ska jag ta min skönhetssömn, med härlig träningsvärk i armarna efter gårdagens roliga box, och en skön känsla i kroppen efter dagens fysiocross där jag nästan höll på svimma. :)

Härliga Livet
2013-06-20 @ 07:29:01
URL: http://p-nillabraviken.blogspot.com

Hej !
Kikar in för att önska dig en härlig Midsommar.
Kram Pernilla




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0